top of page
IMG_9464-2.jpg

O mnie

Specjalizuję się w zakresie zrównoważonej mody, jestem autorką portalu swiadomykonsumentmody.pl, edukuję konsumentów, prowadzę projekty edukacyjne, pomagam firmom odzieżowym w budowaniu zrównoważonych strategii produktowych. Jestem ekspertką Okrągłego Stołu na rzecz Zrównoważonej Mody organizowanego w ramach działań ONZ przez UN Global Compact Network Poland. Zostałam wyróżniona przez Fundację Climate Strategies Poland jako Dziennikarka dla Planety.  Jestem też współtwórczynią koncepcji i merytoryki pokojów dla Centrum Edukacji Klimatycznej Punkt Zwrotny w Warszawie. 

W ciągu 18 lat pracy w branży odzieżowej miałam szczęście trafiać na szefów, którzy stawiali poprzeczkę wysoko, a czasem rzucali mnie na zupełnie głębokie wody (Wdzięczność!!!). To pozwoliło mi rozwinąć skrzydła w wielu obszarach tego biznesu i zdobyć wszechstronne doświadczenia. Dzięki temu dostrzegam wiele różnych perspektyw.

Pracowałam w sprzedaży, analizie sprzedaży, zarządzaniu marką, zarządzaniu produktem i kolekcjami, tworzeniu kolekcji, zakupie mody, tworzeniu nowego działu z trendowymi kolekcjami, tworzeniu i zarządzaniu sklepami w galeriach handlowych czy współpracy z mediami.

To wszystko doprowadziło mnie do punktu, w którym założyłam agencję produkującą ‘fast fashion’ na zlecenie dużych sieci odzieżowych. Jednak po prawie 8 latach prowadzenia własnej firmy z powodów etycznych zrezygnowałam. Od tego czasu mogę mówić głośno o nadużyciach w systemie fast fashion, mogę też edukować i pomagać firmom odzieżowym w przeprowadzaniu niezbędnych zmian.

 

Z KIM WSPÓŁPRACOWAŁAM?

Punkt Zwrotny w Warszawie

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie

Marki polskie: Reserved, House, Cropp, Sinsay, Medicine, Diverse, Tatuum, Diverse, Quiosque

Marki zagraniczne: Skechers, Dr. Martens, Replay, Pepe Jeans, K-Swiss, Art, Neosens

 

Szczegółowa lista moich doświadczeń.

BUSINESS DEVELOPMENT/WŁASNA DZIAŁALNOŚĆ

  • Pozyskanie do współpracy dużych klientów korporacyjnych

  • Prowadzenie własnego biznesu łączącego dużych odbiorców z producentami odzieży

 

ZAKUP MODY

  • Poszukiwanie, weryfikacja i selekcja dostawców pod produkcje kolekcji odzieżowych w Europie i Krajach Globalnego Południa

  • Negocjowanie warunków współpracy i cen zakupu

  • Monitorowanie procesów produkcyjnych i transportowych

 

PRODUCT MANAGEMENT

  • Analiza sprzedaży i zarządzanie kolekcjami

  • Stworzenie działu ‘MUST HAVE’ (Wypracowanie procesów tworzenia kolekcji oraz stworzenie nowej struktury dostawców w trybie ‘fast fashion’)

  • Zarządzanie pracami zespołu MUST HAVE (projektant, technolog, kupiec)

  • Nawiązywanie i prowadzenie relacji biznesowych z siecią dostawców

  • Negocjowanie warunków współpracy

  • Tworzenie koncepcji trendowych kolekcji, następnie koordynacja procesu ich zakupu i produkcji, aż do momentu wejścia do sklepów

 

BRAND MANAGEMENT

  • Prowadzenie zagranicznych marek obuwniczych na rynku polskim

  • Wybór kolekcji na rynek polski bazując na analizie rynku, analizie sprzedaży oraz aktualnych trendach

  • Aktywna sprzedaż hurtowa B2B

  • Promocja marek na rynku polskim

  • Współpraca z mediami

RETAIL MANAGEMENT

  • Współtworzenie architektonicznej koncepcji sklepu z obuwiem marek zagranicznych

  • Negocjacje umów na powierzchnie w centrach handlowych

  • Dobór wykonawców i dostawców elementów sklepu, systemu informatycznego

  • Koordynacja prac budowalnych

  • Koordynacja działania sklepu

  • Rekrutacja pracowników sklepu​

SOCIAL MEDIA/MEDIA

  • Stworzenie marki/bloga/social mediów Świadomy Konsument Mody (aktualnie łącznie ok. 16.000 obserwujących na wszystkich kanałach społecznościowych)

  • Wywiady, prelekcje, artykuły w prasie (TVN 24, Glamour, Watch Docs, Wprost, Wprost Zdrowie, Radio Chilli Zet, Radio Czwórka,

 

INNE PROJEKTY

  • Stworzenie koncepcji i merytoryki pokojów tematycznych o modzie w Centrum Edukacji Klimatycznej Punkt Zwrotny

  • Promocja kursu „Dom na detoksie” Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie na moich kanałach społecznościowych

 

MOJE KOMPETENCJE W SKRÓCIE:

Myślenie strategiczne, planowanie, zarządzanie projektami, zarządzanie procesami, orientacja na cele i rozwiązywanie problemów, proaktywność, zarządzanie zespołem, negocjacje, samodzielność, przywództwo, podejmowanie decyzji, sumienność, gotowość do uczenia się, kreatywność, elastyczność.

 

bottom of page